Hello from Bamberg, Germany

Discussion in 'Welcome & Introductions' started by Dutch253, May 1, 2013.

1. Dutch253

Dutch253 New Member

19
    0
    0
    Well I've been following Jörg on another forum for quite some time and now that I've moved to Germany and gave up my second amendment rights I need another way to send things down range at a high rate of speed! I'm pretty excited to try my hand at making my own slingshots.

2. Antagonist_111

Antagonist_111 Sniper Member

14
    0
    1
    Ahoy and welcome! I'm sure you will find amazing inspiration for your future slingshots here!
    Looking forward to be reading you around the forum and maybe see some of your works.
    Cheers

3. Saderath

Saderath Senior Member

906
    0
    0
  4. flicks

flicks ...lost in the woods....

629
    0
    16
    Welcome to the forum Dutch. Have fun!

5. Moin moin,
    ganz einfach, dann komme zum Apfelblütentreffen, jetzt am 'Samstag 4.5.13 vorbei..... Von Astgabeln, über Multblex, Kunstoff, Aluguss....... Plexiglas.... usw... ist alles dah!
    Ganz viele Formen zum in der Hand halten, und somit zum überlegen, ob sich ein nachbau lohnt.... also ob das was für einen ist...!

Treffen ist gerade mal 2 Stunden weg von dir, nähe Frankfurt am Main...

Sende eine PM, an mich, und es gibt die genau Adresse.... wer noch kommen möchte, eine Nachricht an mich..... reicht wohl!

6. Dutch253

Dutch253 New Member

19
    0
    0
    Schade das ich habe das vermisst! Wie oft ist diese Apfelblütentreffen? Deutsch ist nicht meine Muttersprache aber ich Versuch!